Майбутні події в світі науки

Шановні колеги, прошу проявляти пильність до журналів та сайтів, з якими планується співробітництво!

502.

ШАНОВНІ КОЛЕГИ!

Триває прийом матеріалів на участь у I Міжнародній
науково-практичній інтернет-конференції

«Шляхи розвитку науки в сучасних кризових умовах»

Прийом матеріалів до 29.05.2020 р. Відправка електронного збірника та електронного сертифіката учасника запланована на 8.06.2020 р.

Конференція 28-29.05.2020


501.

Доброго дня, шановні колеги!

Запрошуємо Вас до участі у IV Міжнародній науково-практичній конференції «Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму» та публікації наукових статей у науковому журналі Вектор Поділля. Деталі у інформаційному листі та на сайті: https://posek.km.ua/periodychni-vydannya/zagalna-informatsiya

Інформаційний лист 1Інформаційний лист 2


500.

Доброго дня, колеги!

З метою обговорення результатів наукової роботи науково-педагогічного персоналу, аспірантів та студентів у 2018-2019 навчальному році, їх залучення до наукової роботи кафедр, покращення якості підготовки фахівців економічного профілю, розширення зв’язків викладачів і науковців з провідними науковими організаціями, підприємствами харчової та переробної галузей АПК кафедрою економіки і права ННІ економіки і управління Національного університету харчових технологій 20-21 листопада 2019 року проводиться VІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК».

Робота конференції передбачається за напрямами:

1.Сучасні тенденції розвитку підприємств харчової промисловості.
2.Ресурсне забезпечення діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК.
3.Конкурентоспроможність підприємств харчової промисловості в умовах глобалізації економіки.
4.Інноваційно-інвестиційне забезпечення ефективного функціонування підприємств харчової і переробної галузей АПК.
5.Управління результативністю діяльності підприємств харчової промисловості.
6.Управління фінансово-економічною безпекою підприємств харчової та переробної галузей АПК.

Детально з умовами участі Ви можете ознайомитись у запрошенні.

Сподіваємося на Вашу участь у конференції.

499.

Dear collegues

The International Conference of Research and Studies in Finance (ICRSF’20) will be held in National School of Business and Management of Fez at Sidi Mohamed Ben Abdallah University, Fez, Morocco.

This conference is organized by “Research Laboratory in Entrepreneurship and Management of Organizations” (LABEMO), and sponsored by “The National School of Business and Management of Fez”, “Sidi Mohammed Ben Abdellah University of Fez” and “National Center for Scientific and Technical Research”.

The purpose of this International Conference is to bring together academic researchers, professionals, experts and other specialists interested on the field of sustainable finance, fintech, blockchain, collaborative finance and financial inclusion. They will exchange the latest achievements and discuss future development related to this research area.

Topics of the conference (but are not limited)

Track 1: Sustainable and responsible finance

1.1.            Sustainable and responsible finance: issues and perspectives

1.2.            Degree of financial market integration of sustainable and responsible finance

1.3.            Performance of ethical funds versus conventional funds

1.4.            Green and ecological finance

1.5.            Fair finance and solidarity finance

1.6.            Mobilization of long-term savings and intergenerational social inclusion.

Track 2: Blockchain and financial services transformation

2.1.            Origins and foundations of blockchains

2.2.            Blockchain, internet security and distributed networks

2.3.            Blockchain, mining and the future of cryptocurrencies

2.4.            Issues and applications of blockchains

2.5.            Bitcoin security

2.6.            Smart contracts

2.7.            Blockchain, capital markets and settlement systems

2.8.            Blockchain and financial inclusion

2.9.            Blockchain and collaborative and participative funding

2.10.          Regulation of cryptocurrencies and digital transactions.

Track 3: Finance facing the principles of ethics and morality

3.1.            Financial market innovations and transaction security

3.2.            Trading Techniques and Moral Principles and Ethics of Brokerage Trades

3.3.            Regulation of market activity versus ethical and moral education of actors

3.4.            Ideological, economic and religious underpinnings of Islamic finance

3.5.            Islamic finance and sustainability issues

3.6.            Finance in accordance with religious precepts and financial inclusion.

Track 4: Finance and sharing economy

4.1.            PEP Platforms: challenges and opportunities

4.2.            Foundations of the Sharing Economy and Innovation Paradigms

4.3.            Collaborative consumption and innovative business models

4.4.            Collaborative Finance and stakeholder strategies

4.5.            Digital transformation of financial services

4.6.            New technologies, entrepreneurship and collaborative finance

4.7.            Crowdfunding and financial inclusion

4.8.            Governance and financing of young innovative companies.

Track 5: Finance at the time of fintech

5.1.            Fintech market

5.2.            Challenges, risks and opportunities of fintech

5.3.            Governance of fintech

5.4.            Fintech and moralization of public life

5.5.            Fintech and financial inclusion

5.6.            Fintech and sustainability.

Track 6: Taxation, equity and ethics

6.1.            Challenges of reforming taxation in developing countries

6.2.            Tax ethics, governance and sustainability issues

6.3.            Tax transparency and associated risks

6.4.            Fight against tax havens

6.5.            Financial crime and tax evasion.

Submission

  • Submissions must be original and should not have been published previously or be under consideration for publication while being evaluated for this conference.
  • Papers could be presented in English or Frensh or Arabic, but only writing should be in English.
  • Only electronic submissions in PDF/DOC format will be considered.
  • Papers must be at most 8 pages, including references, figures and tables, following the editor format : Template
  • All papers should be submitted to the ICRSF20 EasyChair online submission website.

Publication

  • At the end of the conference and after the selection of the research papers and the evaluation procedure (by referees), the conference papers will be published in a special issue of the International Journal of Business Performance Management (IJBPM).
  • The International Journal of Business Performance Management is indexed Scopus (Elsevier), Emerging Sources Citation Index (Clarivate analytics), Acadimic OnFile (Gale), Business Source Premier (EBSCO) and more other databases. high-quality articles will be published in a special issue of the International Journal of Business Performance Management (IJBPM).

 IMPORTANT DATE

  • Paper Submission deadline: December, 15th, 2019
  • Notification of authors: January, 5th, 2020
  • Camera Ready Paper Submission: January 25th, 2020
  • Registration deadline:  January 31th, 2020
  • Conference date: March, 3rd and 4th, 2020.

Contact information: icrsf20@usmba.ac.ma

You can find more details at https://icrsf2020.sciencesconf.org/

Thank you for sharing widely this call.

Best ragards

498.

Шановні автори, читачі, колеги та друзі!

Повідомляємо Вам про присвоєння DOI черговим номерам фахових журналів Одеського національного політехнічного університету:
– «Економіка: реалії часу» – https://economics.opu.ua/journal
– «Економічний журнал Одеського політехнічного університету» – https://economics.opu.ua/journal-print
Нагадуємо про можливість безкоштовно опублікувати результати Ваших досліджень в фахових виданнях ОНПУ.

Вимоги до наукових статей, умови й порядок їх прийняття знаходяться на сайті журналу.

Шановні науковці, чекаємо на Ваші статті!
З повагою, Ваша редакційна колегія Економічного наукового порталу ОНПУ.

497.

РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ ЗБІРНИКА НАУКОВИХ ПРАЦЬ

«ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ»

(Тернопільський національний економічний університет)

 ПОВІДОМЛЯЄ

про початок формування випуску № 3 2019 року

збiрника наукових праць “Економiчний аналiз”

Збірник індексується в міжнародних каталогах та наукометричних базах та входить до Переліку наукових фахових видань України у галузі економічних наук (наказ Міністерства освіти і науки України від 09.03.2016р. № 241) (Index Copernicus – ICV  2017:74.43) (детальніше на econa.org.ua). 

Усі матеріали до випуску 3 просимо подавати до 28 серпня 2019 року.

Про вимоги до матеріалів, які подаються до розгляду, дивіться на нашому сайті http://econa.org.ua/ або у додатку до цього листа.

 Усі матеріали просимо надсилати через систему автоматизованої подачі матеріалів на сайті http://econa.org.ua/, або на нашу електронну скриньку mail.econa@gmail.com.

Запрошуємо зайти на наш веб-сайт та ознайомитись зі статтями та іншими цікавими Вам матеріалами. Дякуємо, що продовжуєте цікавитись нашою роботою. Запрошуємо до співпраці.

Інформаційний лист


496.

Доброго дня, шановні колеги!

Запрошуємо Вас до публікації статті у фаховому Міжвузівському збірнику наукових праць «Наукові нотатки» Луцького національного технічного університету. Серія: Технічні науки

Прийом наукових статей до чергового номеру Міжвузівського збірника «Наукові нотатки» триває до 15 вересня 2019 року. Збірник буде опублікований у жовтні 2019 року.

До видання приймаються статті докторів наук, кандидатів наук, молодих науковців (аспірантів, здобувачів, студентів), а також інших осіб, які мають вищу освіту та займаються науковою діяльністю.
Вартість публікації становить 50 грн. за одну сторінку друкованого тексту. Автор отримує один примірник збірника. Рахунок на оплату виставляється після підтвердження Редакційною колегією про прийняття статі до друку.
Свідоцтво Міністерства юстиції України про державну реєстрацію: Серія КВ №15901-4373ПР від 13.11.2009 р.
Включено до Переліку наукових фахових видань України наказ МОН України № 528 від 12.02.2015 року та в наукометричну базу РИНЦ.
У прикріплених файлах представлені Правила оформлення наукових статей та зразок заповнення авторської довідки .

Довідки з питань публікації та прийому матеріалів у збірник «НАУКОВІ НОТАТКИ» можна отримати у технічного секретаря – Савюка Ігоря Віталійовича за тел. (0332) 26251909531521720969592551notatki@ukr.net
Адреса: 43018, м. Луцьк, вул. Потебні, 56, к. 34


495.

Шановні колеги! Запрошуємо Вас взяти участь у написанні колективної монографії: «Теорія, методологія і практика господарсько-фінансової діяльності підприємств».

Розділи монографії:
Розділ 1. Підприємство в сучасній системі господарювання.
Розділ 2. Ресурсне забезпечення діяльності підприємства.
Розділ 3. Техніко-технологічна база, організація і планування виробництва.
Розділ 4. Результати та ефективність виробництва.
Розділ 5. Антикризова система господарювання.

Прийом заявок та матеріалів для публікації в монографії – до 20 вересня 2019 року(включно).

Посилання на сторінку веб-сайту з детальними умовами участі:http://www.economics.in.ua/2019/07/20-2019.html

Монографії присвоюють Міжнародний стандартний номер (ISBN), УДК та ББК. Примірники монографії розсилають відповідно до списку обов’язкової розсилки (наказ МОН МС України від 17.10.2012 р. № 1112).

З більш детальною інформацією Ви можете ознайомитися у прикріпленому інформаційному буклеті.


494.

Шановні колеги!
Запрошуємо стати авторами збірника наукових праць
“Соціально-гуманітарний вісник” (випуск 28)
та взяти участь у науково-практичній конференції
«Сучасні тенденції соціально-гуманітарного розвитку України та світу» (27 вересня 2019 року).
Наукові тези та наукові статті приймаються до 20 вересня 2019року за адресою sgvisn@gmail.com за розділами:
1. Педагогіка, соціологія, філософія, психологія, соціальні комунікації.
2. Мистецтвознавство, культурологія, філологія, історія.
3. Економіка, юриспруденція, політика, публічне адміністрування.
Публікаційний внесок для авторів тез – 120 грн., для авторів статей – 290 грн.
Автори отримують електронний примірник збірника.
Оприлюднення випуску збірника на сайті – до 1 жовтня.
Публікація у “Соціально-гуманітарному віснику” є друкованою науковою працею, що опублікована у
вітчизняному науковому періодичному виданні та підтверджує апробацію наукових досліджень автора.
Докладна інформація за посиланням http://www.newroute.org.ua/naukove-tovarystvo/ та у доданому файлі.


493.

Шановні колеги! 

УНІВЕРСИТЕТ МИКОЛАСА РОМЕРІСА

 (м. Вільнюс, Литва)

                                                                                                                                                image.png

Запрошує прийняти участь у

Балтійській міжнародній конференції                                  Міжнародному стажуванні

INTELLECTUAL ECONOMICS, MANAGEMENT AND EDUCATION

(ISIEME 2019)

Термін подання до 11 вересня 2019  року

   EUROPEAN INNOVATIVE   APPROACHES TO EDUCATION IN        ECONOMICS AND MANAGEMENT

Термін подання до 12 вересня  2019 року

  Університет Миколаса Ромеріса (Литва) запрошує Вас взяти участь у Балтійському Міжнародному симпозіумі-конференції «Інтелектуальна економіка, управління та освіта», що буде проведено 20 вересня 2019 року у м. Вільнюс.

Збірник наукових праць за матеріалами міжнародної конференції буде виданий видавництвомУніверситета Миколаса Ромеріса, а також передбачена розсилка її примірників, що дасть можливість авторам взяти участь в науковій праці, опублікованій в країні Європейського Союзу.

  

ОРГАНІЗАТОР: Університет Миколаса Ромеріса (м. Вільнюс, Литва)

ВИДАВЕЦЬ:  Publishing  house of Mykolas Romeris University.

ФОРМА УЧАСТІ У КОНФЕРЕНЦІЇ: дистанційна.

ФОРМА УЧАСТІ У СТАЖУВАННІ: очна та дистанційна.

МОВИ КОНФЕРЕНЦІЇ: українська, литовська та англійська.

ЕЛЕКТРОННА ПОШТАeuscientist@gmail.com

 

Участь у конференції, проведеної у країні, що входить до ОЕСР та/або ЄС підтверджує міжнародний досвід кандидата на отримання звання доцента відповідно до Порядку затвердження рішень про присвоєння вчених звань, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2015 року № 656 та Порядку присвоєння вчених звань науковим і науково-педагогічним працівникам від 14.01.2016 року № 13.

 

Матеріали необхідно надіслати на електронну адресу: euscientist@gmail.com.

 

Контрольні дати:

INTELLECTUAL ECONOMICS, MANAGEMENT AND EDUCATION

Прийом тез для публікації

до 11 вересня 2019 року (включно)

Відповідь про прийняття матеріалів

протягом 2-3 днів після отримання матеріалів

Поштова розсилка збірника тез

20  вересня 2019 року

 

Контакти в Україні: Чепурна Світлана

Електронна пошта euscientist@gmail.com

тел.: 0509050413

Заявка на стажування

SIEME 2019 Mykolas Romeris University Вильнюс, Литва Conference 20.2019

Программа стажування


492.

Запорізький національний університет, економічний факультет запрошує науковців до публікації у збірнику наукових праць “Вісник ЗНУ. Економічні науки”, який включено до переліку фахових видань України та індексується у міжнародній базі Index Copernicus. Детальна інформація за посиланням.
Запрошення до публікації у Віснику ЗНУ


491.

Шановні колеги, запрошуємо Вас до участі в конференції! 

Запрошення – конференція 2019


490.

Шановні колеги!

Інформуємо, що  Укрсиббанк  проводить  семінар «Як запровадити інновації в бізнес»  11 липня 2019 року  з 9.30 – 13.30 в  коворкінг центрі “Термінал 42”, за адресою: вул. Рішельєвська, 33

Тези:  як виглядає ефективна маркетингова стратегія бізнесу в 2019 році?; скільки грошей потрібно бізнесу виділяти на маркетинг?;  як синхронізувати маркетинг і продажі?;  інструменти, які працюють на ваш бізнес; ключові тренди інтернет-маркетингу на 2019 року;  чек-лист для перевірки існуючої стратегії інтернет-маркетингу; нові та старі можливості конкурентного аналізу;
від Google Analytics до побудови наскрізної аналітики;  асоційовані конверсії та моделі атрибуції – для чого і як?;  роль нових каналів просування і динаміка старих;  соціальні мережі для бізнесу – смерть або еволюція?

       Спікери: Вікторія Абед, Максим Фаюк, Антон Воронюк.

        Захід безкоштовний.

У разі Вашої зацікавленості взяти участь у заході просимо повідомити про це Управління ЗЕД ОРТПП, контактна особа – Горбатюк Олена Іванівна, тел. (048) 734-10-26, e-mail: lena@orcci.odessa.ua.Додаток: програма заходу